Αν ανήκετε στην κατηγορία των τεμπέληδων, τότε δοκιμάστε να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές και πείτε και σε εμάς τα αποτελέσματα:
1. Πείτε στο σύντροφο ή στον προϊστάμενο ότι θα εκτελέσετε κάποια εργασία. Αν δεν την κάνετε, θα νιώσετε αμήχανα να το παραδεχτείτε.
2. Απομακρύνετε από το γραφείο σας τις πιθανές πηγές απόσπασης της προσοχής, όπως το iPod ή το κινητό.
3. Αν η εργασία είναι βαρετή ή ιδιαίτερα….
4. Θέστε εφικτούς στόχους, ίσως χωρίζοντας μια σημαντική δουλειά σε μικρότερα κομμάτια, τα οποία θα διαχειριστείτε πιο εύκολα.
5. Επιβραβεύστε τον εαυτό σας κάθε φορά που φτάνετε ένα στόχο.
6. Πιστέψτε στον εαυτό σας.
7. Αναθέστε σε κάποιον να ελέγχει τη συμπεριφορά σας.
zougla
Αφήστε μια απάντηση