ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ posted by

Νικόλας Δρίζης: Η ασχολία με το projection mapping ενός πρωτοπόρου από την Αλεξάνδρεια!

drizis (Αντιγραφή)

Συνέντευξη στο brainproducedmusic.com παραχώρησε ο Νικόλας Δρίζης από την Αλεξάνδρεια σχετικά με την ενδιαφέρουσα δραστηριότητά του αλλά και τις συνεργασίες που έχει κάνει μέχρι σήμερα.

(Ο Νικόλας Δρίζης είναι εκείνος που έχει δημιουργήσει τα ιδιαίτερα τηλεοπτικά σποτάκια και τα γραφικά στη WEB TV του Αλεξάνδρεια-Γιδάς).

Διαβάστε την ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Νικόλα:

Minimalicquantum ή αλλιώς Νικόλας Δρίζης. Γεννημένος το 1979 με σπουδές στην Αγγλία πάνω στο Media Production with Animation Master Computer Animation ξεκίνησε από πολύ νωρίς την ασχολία του με το projection mapping. Θέλοντας να καλύψει το κενό μεταξύ ήχου και εικόνας, το 1999 ήταν η πρώτη του χρονιά κάνοντας σιγά σιγά τα πρώτα του βήματα.

Πως προέκυψε το projection mapping για εσένα και τι είναι το projection mapping;

Το projection mapping είναι μια συγκεκριμένη τεχνική όπου motion graphics προβάλλονται πάνω σε επιφάνειες κτιρίων ή οποιαδήποτε άλλη επιφάνεια αντικειμένων. Έτσι χρησιμοποιώντας αυτές τις επιφάνειες δίνουμε ζωή στο κτίριο αποτυπώνοντας τα γραφικά τα οποία παίρνουν μια άλλη διάσταση με αυτή την τεχνική.  To Visual Mapping προέκυψε από ένα live του AMONTOBIN και της VSQUAREDLABS πριν κάποια χρόνια. Η τεχνική ήταν πρωτόγνωρη και εντυπωσιακή ταυτόχρονα. Ήταν το πιο ολοκληρωμένο οπτικοακουστικό μέσο που είχα δει. Μετά από αυτό βλέπουμε ότι το projection mapping όλο ένα και περισσότερο πλαισιώνεται σε περισσότερες εφαρμογές, (αρχιτεκτονικής, festivals, εκπαίδευσης κ.λ.π.). Έτσι εφόσον δεν υπήρχε κάτι ανάλογο στην Ελλάδα, προέκυψε η ασχολία με το mapping. Μου δόθηκε η ευκαιρία να δώσουμε στο κοινό της χώρας αυτή την μοναδική εμπειρία.

Ποιους ανθρώπους θεωρείς πρωτοπόρους στο χώρο σου και ίσως εμπνευστές σου;

Μεγάλη έμπνευση μου έχει δώσει το label ANTIVJ το οποίο ασχολείται αποκλειστικά και μονό με οπτικοακουστικά φεστιβάλ, η εταιρία LEVIATHAN που σε συνεργασία με την VSQUAREDLABS μας έδωσαν το φοβερό show του AMONTOBIN, ISAM. Mεγάλο  όνομα στον χώρο επίσης είναι ο Γάλλος Joanie Lemercier . Αυτός που με έχει επηρεάσει παρά πολύ και στο είδος των γραφικών μου είναι ο Ali Demirel ο όποιος είναι ο visual man πίσω από όλο το σκηνικό του ENTER του RICHEIHAWTIN.

Ποιες είναι οι μέχρι τώρα συνεργασίες σου και ποιες θα επιθυμούσες να είναι οι μελλοντικές;

Οι μέχρι τώρα συνεργασίες μου ήταν τόσες ώστε να μου δώσουν την ευκαιρία να κάνω γνωστή την τεχνική προς τον κόσμο και αυτός να την αγκαλιάσει ευχάριστα. Θυμάμαι την πρώτη φορά που χρησιμοποιήσαμε την τεχνική του mapping στον πρώτο χρόνο συνεργασίας μας με το Reworks Festival. Ήταν η πρώτη φορά πανελληνίως που είδαμε το mapping σε κάποιο μουσικό φεστιβάλ. Τα σχόλια του κόσμου ήταν τόσο ενθαρρυντικά έτσι ώστε να μας δώσει δύναμη για κάθε φορά να κάνουμε και κάτι μοναδικό.  Μπορώ να χαρακτηρίσω από τις καλύτερες μου συνεργασίες μέχρι στιγμής το Rework Festival και τη σειρά των events από τους NON, οι οποίοι τόλμησαν να βάλουν κάτι πρωτοποριακό στο φεστιβάλ τους.

Ονόματα με τα οποία έχω συνεργαστεί είναι κάποια όπως:

PAN-POT, NINAKRAVIZ, JOSHWINK, MACEOPLEX, NICKWARREN, BAREM, SASHA, DERRICKMAY, JAMESHOLDEN κλπ.

Μια επίσης ξεχωριστή εμπειρία σαν show ήταν η έναρξη του TEDxThessaloniki 2014, στην οποία το mapping έγινε πάνω στα σώματα των χορευτών που πλαισίωναν την έναρξη.

Επίσης το κοινό της πόλης θα πρέπει να προετοιμαστεί διότι σύντομα μέσα στην πόλη μας θα τρέξει μια σειρά από mapping projections σε κτίρια της πόλης μας.

Βάζεις όρια στη δημιουργία της εικόνας;

Όρια, όχι δεν βάζω, όπως ανέφερα και στην αρχή, πρέπει να έχω εμπειρίες ακουστικές από διάφορα είδη έτσι ώστε να εκτελείτε καλύτερα το έργο μου.Έτσι κι αλλιώς δεν μπορώ να βάλω όρια και δεν θα έπρεπε να βάζει κάποιος εφόσον ασχολείται με αυτό, γιατί κάποιες φορές, όταν δουλεύω live τα γραφικά δημιουργούνται εκείνη την ώρα σύμφωνα με τις συχνότητες της μουσικής που πλαισιώνει. Συγκεκριμένα τα γραφικά όταν γίνεται κάτι τέτοιο δημιουργούνται μέσα από κώδικα ο οποίος μεταμορφώνει την μουσική σε εικόνα.. Δεν είναι τέλειο αυτό; Να βλέπεις τη μεταμόρφωση αυτή; Πιστεύω πάντα θέλαμε να το κάνουμε αυτό ο καθένας με τη φαντασία που έχει, οπότε έτσι δεν μπορούμε να έχουμε όρια.

Οι σκέψεις σου εγκλωβίζονται στη Θεσσαλονίκη ή ίσως μεταφέρονται και στο εξωτερικό;

Οι σκέψεις μου δεν είναι μονό στη Θεσσαλονίκη, καθώς συνεργάζομαι και με κάποια αλλά φεστιβάλ, όπως στην Π. Καβάλα το WOODWATERWILD Festival, στην Αθηνά, μαζί με το A-FORART (πρώην ARTisHARD) και σε όποιο μέρος της Ελλάδας παραστεί.
Επίσης έχω βρεθεί σε μουσικό φεστιβάλ στο Μπάνσκο της Βουλγαρίας HORIZON FESTIVAL, στο Λονδίνο SLAMBASSADORS και στην Κωνσταντινούπολη σε διεθνής φεστιβάλ για VJ.

Τι ρόλο παίζει η μουσική στη καθημερινότητα σου και πάνω στο δουλειά σου;

Ο ρόλος που παίζει η μουσική στην καθημερινότητα και στην δουλεία μου είναι παρά πολύ σημαντικός, για έναν και μονό λόγο. Αυτή η δουλεία δεν γίνεται χωρίς μουσική,  οπότε η μουσική πρέπει να είναι μέσα στη ζωή μας έτσι και αλλιώς. Άλλωστε πως θα δημιουργούταν τα γραφικά χωρίς μουσικό πάτημα;

brainproducedmusic.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *