Μηνύσεις για παραπλάνηση του καταναλωτή επεβλήθησαν στην λιανεμπορική αλυσίδα Lidl από την Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας.
Το γεγονός επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αρτοποιών Μιχάλης Μούσιος.
Όπως τόνισε ο ίδιος ζήτησε ελέγχους στα καταστήματα της γερμανικής αλυσίδας -όπως και στον ΑΒ Βασιλόπουλο- καθώς όσον αφορά το ψωμί δεν υπήρχαν στα ράφια της ειδικές σημάνσεις ότι ο άρτος που εμπορεύεται είναι…
κατεψυγμένος και όχι φρέσκος, παραπλανώντας τον καταναλωτή ότι αγοράζει φρέσκο προϊόν. Κατά τον ίδιο, ανάλογοι έλεγχοι διενεργούνται σε όλα τα σημεία πώλησης της αλυσίδας πανελλαδικός.
υστυχώς, θα θέλαμε μία επικοινωνία με την διοίκηση της εταιρείας, αλλά στα περισσότερα από 10 χρόνια που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά δεν έχει αναπτύξει ουδεμία επικοινωνία με ανθρώπους του Τύπου, ακολουθώντας την απομόνωση. Σήμερα, λοιπόν, εκτιμάται ότι δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά με περίπου 220 καταστήματα και ο τζίρος της -πάντα με εκτιμήσεις και πληροφορίες της αγοράς- ανέρχεται στο 1,4 δισ. ευρώ.
toxrima.gr
seleo.gr
Αφήστε μια απάντηση