Να χρεώνουν τον πραγματικό χρόνο ομιλίας και όχι τον ελάχιστο συστήνει στις τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ο Συνήγορος του Καταναλωτή.
Ο Συνήγορος Ευάγγελος Ζερεβέας, όπως ανακοίνωσε, έχει δεχτεί αναφορές καταναλωτών, σύμφωνα με τις οποίες οι εταιρείες έχουν αυξήσει τον ελάχιστο χρόνο χρέωσης των φωνητικών κλήσεων. Πιο συγκεκριμένα…
τον ανέβασαν αρχικά από 30 δευτερόλεπτα σε 45 και στη συνέχεια σε 60 δευτερόλεπτα.
Με πιο απλά λόγια, όπως λένε οι καταγγελίες, οι καταναλωτές είτε μιλούν πέντε δευτερόλεπτα είτε 30 δευτερόλεπτα στο τηλέφωνο πληρώνουν σαν να επικοινώνησαν για ένα λεπτό. Μεγαλύτερη είναι η χρέωση σε όσους έχουν καρτοκινητό τηλέφωνο. Σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, οι χρήστες τους χρεώνονται για τρία λεπτά έστω κι αν μιλούν για μισό λεπτό.
Η ακολουθούμενη αυτή πρακτική τιμολόγησης από τις εταιρείες Vodafone, Cosmote και Wind, σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, Ευάγγελο Ζερεβέα, συνεπάγεται:
Τη χρέωση κάθε κλήσης διάρκειας χρόνου από 1 έως 59 δευτερόλεπτα με την αξία κλήσης 60 δευτερολέπτων.
Τη σχετικότητα του πραγματικά παρεχομένου εντός παγίου μηνιαίου χρόνου ομιλίας των προγραμμάτων, ιδίως λαμβάνοντας υπόψη ότι οι κλήσεις διάρκειας χρόνου μικρότερου των 60 δευτερολέπτων αποτελούν σημαντικό ποσοστό του συνόλου των κλήσεων.
Σύμφωνα με στοιχεία, που επικαλείται ο κ. Ζερεβέας, οι κλήσεις διάρκειας 1 έως 30 δευτερολέπτων φτάνουν το 60% του συνόλου.
Και πραγματοποιούνται από μεγάλο μέρος του πληθυσμού είτε για λόγους ασφάλειας ευάλωτων ομάδων (π.χ. παιδιά, ηλικιωμένοι) είτε πλέον λόγω των εξαιρετικά δυσχερών οικονομικών συνθηκών.
Seleo.gr News
Αφήστε μια απάντηση