Η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της ΝΙSSAN στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN μοντέλο MICRA (K12).
H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη…
αντιπρόσωπος της ΝΙSSAN στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN μοντέλο MICRA (K12).
Η ανάκληση στην Ελληνική αγορά αφορά 14152 οχήματα, παραγωγής 2/12/2002 έως 12/5/2006.
Η Nissan εντόπισε ότι σε μερικές σπάνιες περιπτώσεις μπορεί η βίδα στήριξης του τιμονιού να μην έχει συσφιχθεί επαρκώς. Εξαιτίας αυτού και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το υλικό του άξονα στήριξης του τιμονιού επηρεάζεται από τις διαφοροποιήσεις στην θερμοκρασία, μπορεί να προκληθεί υπερβολικός τζόγος στο τιμόνι. Σε ακραίες περιπτώσεις και εφόσον το αυτοκίνητο συνεχίσει να κινείται με αυτό το σύμπτωμα για μεγάλη χρονική περίοδο, μπορεί να προκληθεί ζημιά στον σταυρό του τιμονιού με αποτέλεσμα το τιμόνι να περιστρέφεται ελεύθερα.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει έλεγχος και σύσφιξη της βίδας στήριξης του τιμονιού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.
sofokleous10
Αφήστε μια απάντηση