«Μαθησιακές δυσκολίες» – Ένας όρος τον οποίο συχνά ακούμε και συζητάμε ή και χρησιμοποιούμε.
Όμως, τί πραγματικά γνωρίζουμε για αυτές;
Οι Μαθησιακές δυσκολίες διακρίνονται σε Γενικές και Ειδικές:
- Οι Γενικές Μαθησιακές Δυσκολίες οφείλονται:
- είτε σε εξωτερικά, ψυχο-εκπαιδευτικά και περιβαλλοντικά αίτια και σε έλλειψη προσπάθειας
- είτε σε χαμηλό ΙQ και σε σημαντικές αισθητηριακές ή εγκεφαλικές βλάβες οι οποίες προκαλούν τη μαθησιακή δυσκολία, (π.χ. αν ένα παιδί δεν βλέπει, δεν θα μπορεί να διαβάσει κανονικά).
Οι μαθητές με Γενική Μαθησιακή Δυσκολία υστερούν γενικά σε όλα τα μαθήματα και στα προφορικά και στα γραπτά, και στα θεωρητικά-φιλολογικά και στα πρακτικά.
- Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες είναι Βιολογικής αιτιολογίας, συχνότατα κληρονομικές και πάρα πολύ συχνά συνυπάρχουν με τη ΔΕΠΥ. Το παιδί υστερεί μόνον σε ορισμένα είδη μαθημάτων, π.χ. στα φιλολογικά και στα γραπτά, ενώ υπερτερεί στα πρακτικά μαθήματα και στα προφορικά. Γι’ αυτό και εξετάζεται προφορικά, σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης.
Η Δυσλεξία, η Δυσορθογραφία και η Δυσσαριθμησία είναι οι συχνότερες Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη περίπτωση, οι Μαθησιακές Δυσκολίες πρέπει να διαγνωσθούν και να αντιμετωπισθούν όσο το δυνατόν νωρίτερα, κατά προτίμηση από την Προσχολική ηλικία, διότι αν δεν αντιμετωπιστούν εγκαίρως και επιτυχώς, τότε η καθημερινή σχολική αποτυχία προκαλεί αισθήματα μειονεξίας, μειωμένη Αυτοπεποίθηση και Αυτοεκτίμηση, καθώς και άλλα ψυχοκοινωνικά προβλήματα.
Απαραίτητη είναι η σωστή και πλήρης, αντικειμενική και ακριβής πρόγνωση-διάγνωση, π.χ. με το ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ, το μοναδικό διεθνώς αναγνωρισμένο βιολογικό τεστ που προγιγνώσκει-διαγιγνώσκει αντικειμενικά και έγκυρα τη Δυσλεξία, τη Διάσπαση προσοχής και την Παρορμητικότητα, από την Προσχολική ηλικία. Έτσι μειώνονται σημαντικά τόσο οι μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες, όσο και τα συνεπακόλουθα ψυχο-κοινωνικά προβλήματα.
Απαραίτητη είναι η σωστή και πλήρης, αντικειμενική και ακριβής πρόγνωση-διάγνωση, π.χ. με το ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ, το μοναδικό διεθνώς αναγνωρισμένο βιολογικό τεστ που προγιγνώσκει-διαγιγνώσκει αντικειμενικά και έγκυρα τη Δυσλεξία, τη Διάσπαση προσοχής και την Παρορμητικότητα, από την Προσχολική ηλικία. Έτσι μειώνονται σημαντικά τόσο οι μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες, όσο και τα συνεπακόλουθα ψυχο-κοινωνικά προβλήματα.
2333 304949
Ταγμ.Γεωργούλη 23, Αλεξάνδρεια Ημαθίας
#Dyslexiacenters #PavlidisMethod #alexandria #imathia #dyslexia #kids
Κέντρα Δυσλεξίας: ‘Dyslexia Centers – Pavlidis Method’
Αλεξάνδρεια Ημαθίας
Ταγμ. Γεωργούλη 23
Αφήστε μια απάντηση