Πολλές επιχειρήσεις σήμερα έχουν την ανάγκη για εξωστρέφεια και αυτό μπορεί να τους το παρέχει μόνο το διαδίκτυο.
Αν πουλάτε προϊόντα ή προσφέρετε κάποιες υπηρεσίες και θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις και το πελατολόγιό σας, η κατασκευή e-shop είναι μια ιδανική λύση για να ξεπεράσετε τα στενά γεωγραφικά σας όρια και να αυξήσετε την αξιοπιστία της επιχείρησής σας.
Η κατασκευή ενός eShop είναι μια συναρπαστική διαδικασία αλλά έχει και πολλές προκλήσεις που αν δεν αντιμετωπιστούν άμεσα, μπορεί να επηρεάσουν την επιτυχία του. Είτε ξεκινάτε από το μηδέν, είτε έχετε μια ιστοσελίδα που δεν πουλάει, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν και πώς να τα διαχειριστείτε αποτελεσματικά.
Πολλοί επιχειρηματίες ξεκινούν τη δημιουργία ενός eShop χωρίς να έχουν ένα σαφές πλάνο, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις στην υλοποίηση και αλλαγή στον προϋπολογισμό της κατασκευής.Για αρχή, θα πρέπει να κάνετε μια έρευνα αγοράς και να δείτε τι προσφέρουν οι ανταγωνιστές σας:
- Προσδιορίστε το κοινό σας, τα προϊόντα που θα πουλήσετε και τους στόχους σας.
- Αναλύστε τα βήματα που απαιτούνται, όπως η επιλογή πλατφόρμας, η σχεδίαση και το πλάνο του marketing που θα κάνετε.
- Δείτε αναλυτικά το αρχικό κόστος κατασκευής, τη φιλοξενία που θα πρέπει να έχετε και τις στρατηγικές marketing που θα ακολουθήσετε, για να αρχίσετε να πουλάτε το προϊόν σας.
Η συντήρηση είναι ένα κρίσιμο κομμάτι, που καλό είναι να το συζητήσετε από την αρχή με την εταιρεία που θα αναλάβει την υλοποίηση και τη φιλοξενία του eShop. Η φιλοξενία της ιστοσελίδας μπορεί να γίνει αλλού, και δεν έχει καμία σχέση με την κατασκευή του eShop. Ανάλογα με τις απαιτήσεις που έχετε, καλό θα είναι να επιλέξετε κάτι ανάμεσα σε Dedicated Server https://www.iphost.net/dedicated-server/ ή VPS Server https://www.iphost.net/vps-hosting/.
Η επιλογή μιας πλατφόρμας που δεν καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησής σας μπορεί να δημιουργήσει περιορισμούς στη λειτουργικότητα και την πώληση των προϊόντων. Χρειάζεται να έχετε ευελιξία και δυνατότητα για επεκτασιμότητα στο eShop, σε περίπτωση που ο αριθμός των πωλήσεων αλλάξει.Δοκιμάστε έτοιμες πλατφόρμες όπως το Shopify το WooCommerce ή το Magento, πριν καταλήξετε σε αυτό που πραγματικά έχετε ανάγκη. Ζητήστε τη βοήθεια ενός επαγγελματία που έχει εμπειρία στην κατασκευή eShop.
Ένα eShop θα πρέπει να έχει την κατάλληλη σχεδίαση και να προσαρμόζεται ανάλογα με την οθόνη του κινητού ή του laptop. Οι χρήστες θα πρέπει εύκολα να βρουν αυτό που αναζητούν και να διεκπεραιώνουν την πώληση με λίγα βήματα, χωρίς να πελαγώνουν και να χάνονται μέσα στις σελίδες του eShop. Επίσης, θα πρέπει να υπάρχουν ξεκάθαρες τιμές στα προϊόντα χωρίς κρυφές χρεώσεις στο checkout.
Η ταχύτητα της ιστοσελίδας επηρεάζει άμεσα την εμπειρία του χρήστη. Αν τα προϊόντα αργούν να εμφανιστούν, ένα μεγάλο ποσοστό των επισκεπτών θα εγκαταλείψει τη σελίδα. Για να αποφευχθεί αυτή η καθυστέρηση, δεν πρέπει να φορτώνουμε το eShop με μεγάλες εικόνες και περιττά αρχεία που καθυστερούν τη φόρτωση των σελίδων. Επίσης, ο κώδικας θα πρέπει να είναι λιτός και να μην υπάρχουν εργαλεία στο διαχειριστικό που δεν χρησιμοποιούνται.
Αφήστε μια απάντηση