ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ posted by

Κλείνουν για 6 μήνες την Εγνατία και ανοίγουν την Κατάρα!

Κλείνουν για 6 μήνες την Εγνατία και ανοίγουν την Κατάρα!

Σχεδόν τριάντα χρόνια πίσω θέλει να γυρίσει την Ήπειρο, την Δυτική Μακεδονία και την Θεσσαλία η Εγνατία ΑΕ!

Όπως αποκαλύπτει το Epiruspost.gr η εταιρεία σχεδιάζει να προχωρήσει σε καθολικό κλείσιμο του κλάδου από την Θεσσαλονίκη προς τα Ιωάννινα και στο τμήμα από τον Κόμβο Παναγιάς μέχρι τον Κόμβο Μετσόβου διοχετεύοντας όλη την κίνηση από την… Κατάρα ή και από τον δρόμο Μηλιάς- Κρανιάς Γρεβενών.

Μάλιστα όπως προκύπτει το κλείσιμο του δρόμου σχεδιάζεται να γίνει από τις αρχές του καλοκαιριού, γεγονός που θα έχει τεράστιες συνέπειες και για την τουριστική κίνηση στα παράλια της Ηπείρου!

Από τις υπηρεσίες της Εγνατίας ΑΕ στην Θεσσαλονίκη έχει φτάσει ήδη έγγραφο στις Περιφέρειες Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας με το οποίο γίνεται γνωστή η απόφαση για κλείσιμο του κλάδου και ζητείται ενημέρωση για την κατάσταση του οδικού δικτύου της Κατάρας και του δρόμου της Μηλιάς. Έως σήμερα δεν υπήρξε έγγραφη απάντηση, υπήρξαν όμως τηλεφωνικές επικοινωνίες με στελέχη της Εγνατίας ΑΕ.

Στις επικοινωνίες αυτές, τουλάχιστον σε αυτές που έγιναν από την Περιφέρεια Ηπείρου, έγινε σαφές ότι ούτε ο δρόμος της Κατάρας, ούτε η επαρχιακή Μηλιάς- Κρανιάς- Γρεβενών μπορούν να αντέξουν την κίνηση του καλοκαιριού.

Η παλιά εθνική Ιωαννίνων- Τρικάλων στο πέρασμα της Κατάρας έχει εγκαταλειφθεί από χρόνια, δεν υπάρχει συντήρηση, ενώ έχουν γίνει εκτεταμένες κλοπές σε στηθαία και φωτισμό.

Η επαρχιακή από την Μηλιά ως τα Γρεβενά που προ εικοσαετίας αποτέλεσε τμήμα της λειτουργικής Εγνατίας, δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της σημερινής κίνησης, ενώ είναι εξαιρετικά επικίνδυνο το πέρασμα στην Σάρα όπου σημειώνονται συνεχείς κατολισθήσεις.

«Δεν γίνεται να αποκλειστεί η Ήπειρος και μάλιστα μέσα στο καλοκαίρι» ήταν το μήνυμα που στάλθηκε στην Εγνατία ΑΕ.

Το θέμα αναμένεται να επανέλθει τις επόμενες ημέρες στο Διοικητικό Συμβούλιο της Εγνατίας ΑΕ χωρίς να είναι καθόλου βέβαιο ότι θα αλλάξει ο σχεδιασμός.

Ένας σημαντικός λόγος είναι ότι η Εγνατία θέλει να επισπεύσει τις εργασίες συντήρησης στο τμήμα από την Παναγιά ως το Μέτσοβο που περιλαμβάνει και σήραγγες ώστε να ολοκληρωθεί η πιστοποίηση, προαπαιτούμενο για να παραδοθεί ο αυτοκινητόδρομος στην ΤΕΡΝΑ.

Πηγή

1 Comment

  • Και πότε να συντηρηθεί? Τον χειμώνα με τα χιόνια θα είναι χειρότερα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *