Από την Αστυνομική Διεύθυνση Ημαθίας ανακοινώθηκε:
Αποβλέποντες στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας, την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, την εξυπηρέτηση και ασφάλεια του κοινού, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης έκτατων εργασιών κοπής δέντρων, από χ/θ 57+900 έως χ/θ 59+300 της Π.Ε.Ο. 1 Θεσ/νίκης – Κατερίνης (τμήμα Α/Κ Νησελίου έως τη συμβολή της με Ε.Ο.5 προς Τ.Κ. Κυψέλης) και με δεδομένη την επικινδυνότητα της κατάστασης των δέντρων που εξακολουθεί να υφίσταται επί των ερεισμάτων της ανωτέρου οδού, αποφασίζουμε:
Τον αποκλεισμό του κλάδου κυκλοφορίας από Νησέλι προς Κυψέλη και ειδικότερα από την χ/θ 59+300 έως και την χ/θ 57+900 και την εναλλάξ κυκλοφορία στον εναπομείναντα κλάδο κυκλοφορίας της εν θέματι οδού, με ελάχιστο πλάτος 3,25m, την Δευτέρα 05-08-2019 και την Τρίτη 06-08-2019, και για εργοταξιακή ζώνη έως 50μ. κάθε φορά.
α) Οι εν θέματι εργασίες θα πραγματοποιηθούν από την 07:00 ́ ώρα έως και την 19:00 ́ ώρα, έκαστης ημέρας, ενώ μετά το πέρας των εργασιών, θα αποδοθούν κανονικά στην κυκλοφορία τα αποκλειόμενα τμήματα της προαναφερόμενης οδού, απολύτως καθαρά από φερτές και ξένες ύλες και ασφαλή για την κυκλοφορία των οχημάτων.
β) Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των ανωτέρω εργασιών, η εργοταξιακή ζώνη θα είναι κυλιόμενη με μέγιστο μήκος έως 50 μέτρα και η εργοταξιακή σήμανση θα είναι σύμφωνη με την ανωτέρω με α/α 16 εγκεκριμένη μελέτη, (εργοτάξιο μακράς διάρκειας σε υπεραστικές οδούς, με εναλλάξ κυκλοφορία), σήμανση η οποία εγκρίθηκε ως κατάλληλη προς εφαρμογή από την Υποδιεύθυνση Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας – Τμήμα Συγκοινωνιακών Έργων. Τα δε μέτρα ασφάλειας που θα εφαρμόζονται, θα είναι βασισμένα στις Προδιαγραφές και Οδηγίες Σήμανσης Εκτελούμενων Έργων των Οδηγιών Μελετών Οδικών Έργων (ΟΜΟΕ – ΣΕΕΟ), σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων ΔΜΕΟ/Ο/613 (ΦΕΚ
Β905/20-05-2011), προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες της οδού και του εκπονούντος έργου.
γ) Πέραν της ανωτέρω εγκεκριμένης εργοταξιακής σήμανσης, θα συνδράμουν στην ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας σηματωροί, εκατέρωθεν του αποκλεισμένου κάθε φορά τμήματος.
Συγκεκριμένα θα υπάρχουν δύο (2) σηματωροί ανά κατεύθυνση οι οποίοι θα βρίσκονται στην αρχή και στο τέλος των τμημάτων εκτέλεσης εργασιών και επιπλέον δύο (2) σηματωροί ανά κατεύθυνση οι οποίοι θα βρίσκονται (100μ) πριν την έναρξη και λήξη της εργοταξιακής ζώνης των (50μ) οι οποίοι θα λειτουργούν βοηθητικά στη ρύθμιση της κυκλοφορίας, διασφαλίζοντας τη μείωση της ταχύτητας των οχημάτων.
Αφήστε μια απάντηση