ΤΟΠΙΚΑ posted by

Επιτέλους αλλάζουν τη γέφυρα στον Λουδία – πολλά οχήματα περνάνε καθημερινά για να αποφύγουν τα διόδια

Επιτέλους αλλάζουν τη γέφυρα στον Λουδία – πολλά οχήματα περνάνε καθημερινά για να αποφύγουν τα διόδια

Στην αντικατάσταση της παλιάς γέφυρας του ποταμού Λουδία, που βρίσκεται στην παλιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Βέροιας, αποφάσισε να προχωρήσει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την οδική ασφάλεια, δεδομένου ότι αυξάνεται διαρκώς ο αριθμός των διερχόμενων οδηγών λόγω των διοδίων.

Σύμφωνα με τις Τεχνικές Υπηρεσίες της ΠΚΜ η γέφυρα, που χρησιμοποιούνταν σε τοπικό επίπεδο, όλα τα προηγούμενα χρόνια, σήμερα δέχεται μεγάλο κυκλοφοριακό όγκο, λόγω και των νέων διοδίων που έχουν ήδη εγκατασταθεί.

Το πράσινο φως για τις απαιτούμενες εργασίες για την αντικατάσταση της γέφυρας του Λουδία, έδωσε σήμερα η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής της ΠΚΜ, που συνεδρίασε με τηλεδιάσκεψη, υπό τον αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Δικτύων, Πάρι Μπίλλια, εγκρίνοντας τη μελέτη για το έργο, προϋπολογισμού 600.000 ευρώ.

Στη συνεδρίαση τονίστηκε ότι τα έργα είναι αναγκαίο να γίνουν, καθώς η γέφυρα είναι παλιάς κατασκευής, σχεδόν απαρχαιωμένη και δεν μπορεί να καλύψει επαρκώς τις ανάγκες μετακίνησης. Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη, η γέφυρα του Λουδία τα τελευταία χρόνια εξυπηρετούσε μόνον την τοπική κίνηση και τις αγροτικές εργασίες και η παλιά εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Βέροιας δεν δεχόταν μεγάλα κυκλοφοριακά φορτία.

«Ωστόσο, αυτό άλλαξε με τα διόδια που εγκαταστάθηκαν και αποδεικνύεται ότι καθημερινά αυξάνει ο αριθμός των διερχόμενων οχημάτων από τη γέφυρα» τόνισε ο κ. Μπίλλιας.

Νέα γέφυρα, μεγαλύτερη ασφάλεια

Σύμφωνα με τον ίδιο η κίνηση πλέον δεν γίνεται αποκλειστικά σε τοπικό επίπεδο και η γέφυρα του Λουδία είναι ανάγκη να ανακατασκευαστεί ή και να αντικατασταθεί από μια καινούργια με σύγχρονες προδιαγραφές. «Η εν λόγω γέφυρα κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1950 και δεν χωράει ούτε δύο αυτοκίνητα ταυτόχρονα. Πολλοί οδηγοί μάλιστα χρησιμοποιούν την εναλλακτική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Βέροια για να αποφύγουν την πληρωμή διοδίων κι αν σε αυτούς προσθέσετε και όσους έχουν αγροτικές εργασίες ή είναι κάτοικοι των γύρω οικισμών, αντιλαμβάνεστε ότι πρέπει να προχωρήσουμε σε γενναίες εργασίες, σε μια νέα γέφυρα, ώστε να βελτιώσουμε τα πράγματα», υπογράμμισε ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων.

Υπενθυμίζεται ότι στη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, εγκρίθηκε και η ανοιχτή εργολαβία για την άμεση επέμβαση συνεργείων συντήρησης στο εθνικό οδικό δίκτυο ευθύνης της Περιφέρειας. Η συγκεκριμένη εργολαβία μέχρι το 2022 επιτρέπει την ύπαρξη συνεργείων συντήρησης σε διαρκή ετοιμότητα, που θα έχουν τη δυνατότητα ανά πάσα στιγμή και σε έκτακτες περιπτώσεις να επεμβαίνουν για να αποκαθιστούν άμεσα φθορές, βλάβες και λακκούβες, είτε από θεομηνίες, είτε από τροχαία, στις εθνικές οδούς.

makthes.gr

11 Comments

  • Τι κάνει το κράτος όταν απαγορεύει τη διέλευση βαρέων οχημάτων όταν το 90% είναι φορτηγά .

  • Η φώτο που βάλατε είναι η γέφυρα δίπλα στην γέφυρα του ΟΣΕ και όχι αυτήν έξω από το χωριό Λουδίας.

    • Ισχύει

    • Είναι η γέφυρα πηγαίνοντας για Άδενδρο από το Πλατύ.Γέφυρα Ιστορικής σημασίας καθώς διαδραματίστηκε μάχη του Ελληνικού Στρατού εναντίον του Τούρκικου στα γεγονότα της απελευθέρωσης της Μακεδονίας το 1912.Αν διαβάζει το άρθρο κάποιος Ιστορικός της περιοχής μας να μας διαφωτίσει σχετικά με το αν είναι η ίδια ακριβώς γέφυρα .Νομίζω υπήρχε και μια ίδια ακριβώς γέφυρα στην παλιά κοίτη του Αλιάκμονα στο Νησέλι (κοντά στις Μούσες) που και εκεί έγινε μάχη αλλά μετέπειτα την πήραν και την μετέφεραν σε άλλο σημείο αλλά δεν θυμάμαι πού.Αν γνωρίζει κάποιος να μας πει.

    • http://proodos-adendro.blogspot.com/2012/10/1912.html

  • Επίσης οσο καιρο φτιάχνεται η γέφυρα (1-2 χρονια ……) Τι θα γινει με την μετακίνηση του πληθυσμού του χωριου Λουδία προς αλεξανδρεια????

  • 2004 αποφασίστηκε να γίνει το μετρό στην Θεσσαλονίκη.θαναι ready το 23 λένε.19 χρονια μετα.λένε αν λένε και γι’αυτό ΒΑΛΕ ΚΑΜΊΑ 10 ετια μετα μαζί με τις προσαυξήσεις.τίποτα δεν γίνετε τζάμπα.λένε.

  • Ποίος άσχετος είναι αυτός που αναφέρει οτι η γέφυρα χρησιμοπιουνταν σε τοπικό επίπεδο,όταν απο αυτή την γέφυρα περνούσαν όλα τα οχήματα της Μακεδονίας με προορισμό την Θεσσαλονίκη;;;
    Καλύτερα να πάει στην τσάπα να βγάλει κάνα μεροκάματο

  • Επιτέλους ένα όνειρο πολλών κατοίκων της περιοχής παίρνει σάρκα και οστά. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον αντιπεριφερειάρχη Κώστα Καλαϊτζίδη για τις ενέργειες του.

    • Βεβαια αν και το εργο ειναι ενα ονειρο δεκαετιων των κατοικων της περιοχης και οχι μονο δεν βλεπω να υπαρχει προβλεψη στην μελετη για μια διαβαση πεζων για την διελευση των κατοικων του χωριου απο την πλευρα στην αλλη μιας και το χωριο ουσιαστικα ειναι κομενο στην μεση.Η μη υπαρξη διαβασης ειτε υπεργηας με αερογεφυρα ειτε επιγειας με φαναρι καθιστα το περασμα των κατοικων και περισσοτερο των ανηλικων μαθητων για να πανε στο σχολειο μια επικυνδινη υποθεση, “Πητας Ελευθεριος ” Κατοικος του χωριου.

  • 2023 και ακόμα υπάρχει η παλιά γέφυρα.. Ελλάς το μεγαλείο σου…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *