Το σενάριο είναι η βάση για οποιαδήποτε κινηματογραφική ή γενικότερα οπτικοακουστική δημιουργία.
Το Πανεπιστήμιο Κρήτης απηύθυνε τη φετινή σχολική χρονιά πρόσκληση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές σχολείων να γράψουν το σενάριο για το 2ο Επεισόδιο του Captain Covid-19, αφού μελετήσουν το 1ο Επεισόδιο, το οποίο δημιουργήθηκε από το Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου Μάθηση και εξ αποστάσεως Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/ίου Κρήτης.
Η πρόσκληση αποτέλεσε πρόκληση για τους μαθητές της Ε’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σταυρού Ημαθίας. Ακολουθώντας τα προτεινόμενα βήματα του project, αλλά και συμμετέχοντας στην υλοποίηση του εκπαιδευτικού σεναρίου που εκπονήθηκε από την υπεύθυνη εκπαιδευτικό, Χριστίνα Δημητριάδου, ειδικά για τον σκοπό της ανάπτυξης ενός σεναρίου που θα μπορούσε να αποτελέσει εν δυνάμει τη βάση για το 2ο Επεισόδιο της σειράς «Captain Covid-19», οι μαθητές ενεπλάκησαν δημιουργικά στη συγγραφή ενός κειμένου με θέμα «covid-19 & fake news», επιχειρώντας να δώσουν μια εικόνα από την πανδημία της παραπληροφόρησης που εξαπλώθηκε ταυτόχρονα με την πανδημία του κορονοϊού.
Το εκπαιδευτικό σενάριο εξασφάλισε τη συμμετοχή όλων των μαθητών, οι οποίοι συνεισέφεραν με έμπνευση, φαντασία, γνώσεις, πρωτοτυπία, ιδέες και ενθουσιασμό στη συλλογική δράση δημιουργικής γραφής.
Η συγγραφική προσπάθεια των μαθητών ήταν ανάμεσα στα σεναριακά έργα που ξεχώρισαν στον διαγωνισμό.
Σύμφωνα με την κριτική επιτροπή, «οι ιδέες… ανταποκρίνονται στους τρόπους και τα μέσα επικοινωνίας της σύγχρονης εποχής, ενώ ταυτόχρονα εστιάζουν σε έναν ορθό τρόπο χρήσης των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας.
Η συνεργασία των παιδιών δια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η διερεύνηση πληροφοριών στο διαδίκτυο, η εξαγωγή συμπερασμάτων και η επιλογή των βέλτιστων λύσεων αποτέλεσαν… πηγή έμπνευσης για το 2ο επεισόδιο του Captain Covid -19».
Αφήστε μια απάντηση