Σε γενναίες μειώσεις τιμών μέσω κουπονιών, που στα ακριβά σήματα έφθασαν ακόμη και τα 6 ευρώ ανά φιάλη, προχώρησαν στην εκπνοή του 2011 αρκετές εταιρίες αλκοολούχων ποτών, στην προσπάθειά τους να περιορίσουν όσο είναι δυνατόν τις σημαντικές απώλειες που καταγράφουν οι πωλήσεις τους.
Αν και η συγκεκριμένη εμπορική πολιτική δελέασε μερικούς καταναλωτές να αγοράσουν τα συγκεκριμένα brands, εντούτοις, όπως υποστηρίζουν κάποιοι παράγοντες, δεν ήταν ικανή να αναστρέψει το κλίμα σε μια αγορά που μετρά απώλειες πάνω από…
Αντιθέτως, οι ίδιοι παράγοντες, οι οποίοι χαρακτηρίζουν τη συγκεκριμένη εμπορική κίνηση ασπιρίνη σε μια βαριά πάθηση, βλέπουν αποχώρηση από την ελληνική αγορά γνωστών εταιριών του κλάδου, οι οποίες, όπως σημειώνουν, θα επιδιώξουν να καλύψουν την αγορά μέσω αντιπροσώπων.
Μέχρι στιγμής, πάντως, μόνο η Berry Bros & Rudd (Λονδίνου) έχει αποχωρήσει από την εταιρία διανομών της στην Ελλάδα. Η κίνηση έφερε νέα δεδομένα στον χώρο των αλκοολούχων ποτών, καθώς η Β.Σ. Καρούλιας εξαγοράστηκε στις αρχές της προηγούμενης χρονιάς από τον διευθύνοντα σύμβουλό της Χρήστο Αργυρού μέσω της ΙΜΑ Α.Ε.
Επί της ουσίας, πρόκειται για το πρώτο management buy-out στον χώρο των αλκοολούχων εντός των ελληνικών τειχών, το οποίο ανέτρεψε τις μέχρι σήμερα ισορροπίες, ενισχύοντας τον ρόλο των ελληνικών παικτών έναντι των πολυεθνικών στον κλάδο. Κι αυτό γιατί η εξαγορά της Καρούλιας από τον διευθύνοντα σύμβουλό της μέσω της ΙΜΑ ήρθε μετά την απόφαση της Berry Bros & Rudd να αποχωρήσει από την εταιρία διανομών της στην Ελλάδα, μετά και την πώληση του Cutty Shark.
euro2day
Αφήστε μια απάντηση