Με πάνω από 60 νέες ψηφιακές εφαρμογές εμπλουτίζει την γκάμα των υπηρεσιών του το Facebook. Οι εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες του δικτύου ανά τον κόσμο (προσεγγίζουν πλέον το ένα δισεκατομμύριο) μπορούν ήδη να μοιράζονται τη μουσική που ακούνε μέσω π.χ. του Spotify ή τις ειδήσεις που τους αρέσουν μέσω π.χ. του Yahoo News. Με τις νέες υπηρεσίες, από τη στιγμή που κάποιος χρήστης θα εγγράφεται σε μια νέα εφαρμογή, αυτομάτως θα αρχίζει να μοιράζεται τις δραστηριότητές του με τους άλλους.
Θα μπορεί όμως να καθορίζει ποιοι άλλοι χρήστες θα…
μοιραστούν αυτό το ψηφιακό περιεχόμενο και ποιοι όχι, όπως κάνει έως τώρα, θέτοντας περιορισμούς, σε σχέση με τους φίλους του που επιτρέπεται να δουν τις άλλες αναρτήσεις του. Το Facebook αναζητά συνεχώς νέους τρόπους προκειμένου να ωθήσει τους χρήστες του να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο στο διαδικτυακό τόπο του, πράγμα που θα προσελκύσει και περισσότερα διαφημιστικά έσοδα.
enternity
Αφήστε μια απάντηση