Τα πράγματα που πρέπει να προσέξεις μας τα επισημαίνει το Ελληνικό κέντρο καταναλωτών ως εξής:
1) Σκέψου πριν ξεκινήσεις για τα ψώνια σου, ποιές είναι οι πραγματικές σου ανάγκες. Κάνε μια λίστα με όλα όσα θέλεις να αγοράσεις και ακολούθησε την πιστά. Αλλιώς, κινδυνεύεις να πέσεις θύμα του υπερκαταναλωτισμού και να βρεθείς με πολλά περιττά ψώνια ανά χείρας.
2) Μην αγοράζεις ότι φτηνό βρεις και ας μη το…
3) Μην επηρεάζεσαι από τα διαφημιστικά μηνύματα που κάνουν τα προϊόντα να φαντάζουν τέλεια.
4) Κάνε προκαταβολικά μια έρευνα αγοράς, σύγκρινε τις τιμές για να κάνεις καλές επιλογές.
5) Επέστρεψε αμέσως οτιδήποτε ελαττωματικό και φρόντισε να αντικατασταθεί ή να σου γίνει επιστροφή χρημάτων. Ο καταστηματάρχης οφείλει να σου αλλάξει το ελαττωματικό προϊόν εκτός και αν το προϊόν είναι σε τιμή προσφοράς και υπήρχε πριν την αγορά πινακίδα που ενημέρωνε ότι δεν θα γίνει αλλαγή.
6) Κάθε είδος πρέπει να αναγράφει δύο τιμές. Την ισχύουσα πριν την έκπτωση και την νέα τιμή που προκύπτει μετά την έκπτωση. Επίσης, πρέπει να αναφέρεται το ποσοστό της έκπτωσης.
7) Τα εποχιακά είδη είναι αυτά που μπορείς να βρεις σε ιδιαίτερα καλές τιμές (ρούχα, παπούτσια κλπ) Ίσως βρεις σε καλή τιμή και μια τηλεόραση, ένα φούρνο ή ένα ψυγείο, όμως μη το περιμένεις αναγκαστικά.
8) Ζήτησε για κάθε αγορά απόδειξη
9) Απόφυγε την πολυκοσμία και τον συνωστισμό γιατί κυκλοφορούν επιτήδειοι με στόχο το πορτοφόλι ανύποπτων καταναλωτών.
10)Σε περίπτωση πλασματικών εκπτώσεων ή ελαττωματικών προϊόντων που δεν αντικαταστάθηκαν μπορείς να κάνεις καταγγελία σε βάρος ενός καταστήματος στο ΕΛΚΕΚΑ (Ελληνικό Κέντρο Καταναλωτών) τηλ.210-3803116 ή στο 1520.
ερωτηση.gr
Αφήστε μια απάντηση