Δεν είναι λυπηρό το γεγονός ότι κάθε φορά που μας εκνευρίζει το Facebook,κάνουμε τα παράπονά μας στο… Facebook;
Όποτε το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο αλλάζει κάτι, οι χρήστες «φρικάρουν» και οι αναρτήσεις στο πλήθος τους λένε«Βαρέθηκα πια, αυτή τη φορά τα παρατάω».
Και αμέσως μετά ένας νέος γύρος αναρτήσεων ξεκινά με τον κόσμο να…
Όπως αναφέρει η Rainbow Rowell στο άρθρο της στο Omaha.com, μπορεί να έχει πλάκα αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Το Facebook ΔΕΝ είναι δωρεάν.
Επειδή δεν δίνουμε χρήματα στον Mark Zuckerberg αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει αντίτιμο.Δίνουμε στο Facebook όλα τα υπόλοιπα. ΟΛΑ!
Την ηλικία μας, τα χόμπι μας, τις προτιμήσεις μας. Λεπτομερείς πληροφορίες για το πώς περνάμε τις μέρες και τις νύχτες μας. Πρόσβαση στους φίλους μας και στις οικογένειές μας.Πρόσβαση στις φωτογραφίες και το ημερολόγιό μας.
Αφήσαμε το Facebook να «παίξει» με το μυαλό μας. Υπονομευόμαστε και γινόμαστε προϊόντα μάρκετινγκ πιο ύπουλα από ποτέ. Και τώρα με το «Timeline» τα πράγματα θα είναι χειρότερα καθώς η ζωή σου θα περνάει μέσα από το Facebook.
Πείτε πως κάνετε «Like» σε ένα προϊόν στο Facebook, για παράδειγμα μια οδοντόπαστα. Οι υπεύθυνοι του δημοφιλούς site μπορούν να πουλήσουν σε μια συγκεκριμένη μάρκα οδοντόπαστας την ευκαιρία να μοιραστούν τη «στήριξή» σας σε άτομα που επηρεάζετε. Με λίγα λόγια, μετατρέπεστε σε απλήρωτο σπόνσορα!
Τελειώνοντας το άρθρο της η Rainbow Rowell τονίζει πως έχουμε κάθε δικαίωμα να διαμαρτυρόμαστε και το Facebook έχει την υποχρέωση να μας ακούσει. Η πρόσβαση που δίνουμε στο Facebook έχει πολύ μεγαλύτερη αξία απ’ όσα μας προσφέρει αυτό.
mediagate
Αφήστε μια απάντηση