Νέα έρευνα της εταιρείας marketing Greenlight αποκαλύπτει κάτι που μάλλον δεν προκαλεί σε κανέναν έκπληξη, δηλαδή ότι το 44 τοις εκατό των χρηστών του Facebook δεν κάνουν ποτέ κλικ πάνω στα sponsored posts ή στις διαφημίσεις του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.
Η έρευνα συνάδει με την αλλαγή πορείας της General Motors που ανακοίνωσε χθες ότι θα σταματήσει την καμπάνια προώθησης μέσω του Facebook καθώς δεν είναι όσο αποδοτική όσο θα…..
ήθελε. Όλα αυτά δεν δείχνουν καλά για την ίδια την Facebook που βρίσκεται εν όψει της εισόδου της στο Χρηματιστήριο στις ερχόμενες μέρες.
Η έρευνα βασίζεται στην ανάλυση ερωτηματολογίου που προωθήθηκε ανάμεσα σε 500 ανθρώπους διαφόρων κατηγοριών και επαγγελμάτων και έδειξε ότι όχι μόνο το 44 τοις εκατό δεν κάνει ποτέ κλικ σε διαφημίσεις αλλά ότι μόλις το 3 τοις εκατό κάνουν «τακτικά» κλικ και το 10 τοις εκατό «μερικές φορές». Τουλάχιστον, εκείνοι που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις τις θεωρούν καλά στοχευμένες και συμπαθητικές. Τέλος, το 30 τοις εκατό δήλωσε ότι δεν εμπιστεύεται το Facebook με τα προσωπικά του δεδομένα, κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα ευοίωνο για την εταιρεία.
techit
Αφήστε μια απάντηση