«Προωθώντας την Καινοτομία 2024»
Το Γυμνάσιο Πλατέος, με τιμή, ανακοινώνει:
Τη συμμετοχή του με δύο μαθητικά έργα στο «Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνολογίας, Προωθώντας την Καινοτομία 2024»,που υλοποιήθηκε 17 με 19 Απριλίου στα Γιαννιτσά και το οποίο διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας, την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας και το Δήμο Πέλλας.
Στην πρώτη συμμέτοχή ένας μαθητής εκπρόσωπος, παρουσίασε το έργο με τίτλο «ΔομεῑντῳΘεῴ – Η χημεία συναντά τη χριστιανική τέχνη», μία καινοτόμο διαθεματική προσέγγιση των μαθημάτων των Θρησκευτικών και της Χημείας με τη βοήθεια της επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Σε αυτό το έργο οι μαθητές καθοδηγήθηκαν από την εκπαιδευτικό Φυσικών Επιστημών κα. Μπρισίμη Άννα και τον εκπαιδευτικό Θεολόγο κ. Καταφυλή Ευάγγελο, με απώτερο στόχο να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ Επιστήμης και Πνευματικότητας, ενισχύοντας την διεπιστημονική μάθηση και πυροδοτώντας την περιέργεια και στους δύο τομείς.
Στην δεύτερη συμμετοχή μία ομάδα έξι μαθητών, παρουσίασε το έργο με τίτλο «Ελεύθερη πτώση και προσδιορισμός του ύψους των μαθητών του Γυμνασίου Πλατέος», ένα καινοτόμο πείραμα το οποίο πραγματοποίησαν, στα πλαίσια του ομίλου φυσικών επιστημών, προκειμένου να μελετήσουν τις κινήσεις των σωμάτων. Σε αυτό το έργο οι μαθητές καθοδηγήθηκαν από την εκπαιδευτικό Φυσικών Επιστημών κα. Μπρισίμη Άννα, την εκπαιδευτικό Πληροφορικής κα. Ρίζου Γλυκερία και τον Διευθυντή του Σχολείου Μηχανολόγο Μηχανικό κ. Πλατσά Βασίλειο.
Τέτοιες δράσεις έχουν στόχο να βελτιώσουν τις κοινωνικές δεξιότητες των παιδιών μας, συμπεριλαμβανομένης της ενεργητικής ακρόασης της ενσυναίσθησης, της συνεργασίας αλλά και να οικοδομήσουν ανθεκτικότητα και συναισθηματική δύναμη.
Ως πρεσβευτές του σχολείου μας, οι μαθητές μας επέδειξαν την τεχνική τους εμπειρία, αλλά τις αξίες της ομαδικής εργασίας, της δημιουργικότητας και της προσαρμοστικότητας που καθορίζουν το σχολείο μας.
Τα παιδιά λάμπουν όταν οι καθηγητές τους δίνουν φως !Συγχαρητήρια! Περάσαμε και εμείς παλαιότερα από το γυμνάσιο αυτό χωρίς κανένας να τους δώσει αξία και κίνητρα!Το αποτέλεσμα! Αδιάφορα προς την γνώση παιδιά χωρίς αυτοπεποίθηση και ανησυχίες! ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ!!