ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ posted by

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εγνατία στην Ημαθία – θα μεταφέρουν ανεμογεννήτρια

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εγνατία στην Ημαθία – θα μεταφέρουν ανεμογεννήτρια

Από την Αστυνομική Διεύθυνση Ημαθίας ανακοινώθηκε:

Αποβλέποντας στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας, την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων, την εξυπηρέτηση και ασφάλεια του κοινού κατά τη διέλευσης συρμού υπερμεγέθους φορτηγού μεταφοράς υπέρβαρων και ογκωδών φορτίων (τμήματα ανεμογεννήτριας), διαμέσου τμήματος της Εγνατίας Οδού, αποφασίζουμε:

Τη Δευτέρα 07-10-2024, την Παρασκευή 11-10-2024, τη Δευτέρα 14-10-2024, την Παρασκευή 18-10-2024, τη Δευτέρα 21-10-2024 και την Παρασκευή 25-10-2024:

Α. Τον περιορισμό της ταχύτητας (βραδυπορία), παντός είδους οχημάτων στο οδικό τμήμα της Εγνατίας Οδού από τον Α/Κ Βέροιας έως τον Α/Κ Πολυμύλου, με έναρξη από την χρονική στιγμή διέλευσης του εν λόγω συρμού από τον Α/Κ Βέροιας (πιθανολογούμενη ώρα από 05:00΄ έως 05:15΄), έως την χρονική στιγμή εξόδου και του τελευταίου οχήματος του συρμού, στον Α/Κ Πολυμύλου (πιθανολογούμενη ώρα από 06:00΄ έως 06:15΄) σύμφωνα με ανωτέρω α/α 4 σχετικό.

Β. Την απαγόρευση διενέργειας προσπεράσματος παντός είδους οχημάτων κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα στο ως άνω οδικό τμήμα (από τον Α/Κ Βέροιας έως τον Α/Κ Πολυμύλου) του εν λόγω συρμού – φάλαγγας οχημάτων (Κινητή Ζώνη Έργων) μέχρις της στιγμής που το τελευταίο συνοδευτικό Όχημα Ασφαλείας εξέλθει στον Α/Κ Πολυμύλου.

Γ. Την εκτροπή της εν λόγω φάλαγγας οχημάτων από τον Βόρειο στον Νότιο Κλάδο της Εγνατίας Οδού (κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας) από τον Σταθμό Διοδίων Πολυμύλου έως τον Α/Κ Πολυμύλου (κατά την διάρκεια εξόδου της φάλαγγας από τον αυτοκινητόδρομο και είσοδό της στην ΕΟ4) μόνον κατόπιν προηγούμενης έκδοσης σχετικής Απόφασης της Δ.Α. Κοζάνης για σχετική επιβολή βραδυπορίας στα κινούμενα οχήματα (με κατεύθυνση από Κοζάνη προς Βέροια) και απόλυτης εξασφάλισης της ελεύθερης κυκλοφορίας της φάλαγγας στο παραπάνω τμήμα της Εγνατίας Οδού και συγκεκριμένα τα οχήματα ασφαλείας τα οποία ενεργούν την βραδυπορία της κυκλοφορίας στην περιοχή αρμοδιότητας του Τ.Τ. Κοζάνης, βάσει της εκδοθείσας απόφασης κυκλοφοριακών ρυθμίσεων έως τον Α/Κ Πολυμύλου θα ενημερώσουν τον επικεφαλή της φάλαγγας για το τελευταίο όχημα που κατευθύνεται προς τα διόδια Πολυμύλου με κατεύθυνση προς Βέροια, κατόπιν και σχετικής επιθεώρησης της οδού από όχημα ασφαλείας, ώστε να είναι δυνατή και απόλυτα ασφαλής η εκτροπή της φάλαγγας στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας που θα βρίσκεται προσωρινά ακινητοποιημένη στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος στο ύψος των διοδίων.

Τα οχήματα που απαρτίζουν τον συρμό κατά την διέλευσή τους από το τμήμα της Εγνατίας Οδού από τον Α/Κ Κλειδίου έως τον Α/Κ Βέροιας, θα κινούνται στην δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας και θα καταλαμβάνουν μέρος της Λ.Ε.Α.. Σε κάθε περίπτωση θα υπάρχει συνεχώς διαθέσιμη για την κυκλοφορία των λοιπών οχημάτων μία (01) λωρίδα κυκλοφορίας και σε καμία περίπτωση δεν θα διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων επί του εν λόγω τμήματος του αυτοκινητόδρομου.

Τα ανωτέρω οχήματα δεν θα κινούνται στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, εξαιρουμένων των απολύτως απαραίτητων περιπτώσεων (π.χ. ακινητοποιημένο όχημα στην δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας ή Λ.Ε.Α.).

Κατά τη διάρκεια των ανωτέρω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, θα εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι εγκεκριμένες Μελέτες οι οποίες εκπονήθηκαν σύμφωνα με τις ισχύουσες Οδηγίες Σήμανσης Εκτελούμενων Έργων ΟΜΟΕ-ΣΕΕΟ ΦΕΚ 905/Β΄/20-05-2011 καθώς και οι ανωτέρω α/α 4 και 5 σχετικές οι οποίες εγκρίθηκαν για εφαρμογή από την «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.».

Επιπρόσθετα οι χρήστες της οδού θα ενημερώνονται με κάθετη σήμανση επί του αριστερού κλάδου (κατεύθυνσης προς Ηγουμενίτσα/ Κοζάνη) της Εγνατίας Οδού στην αρχή του τμήματος Α/Κ Βέροιας έως Α/Κ Πολυμύλου, αμέσως μετά το πέρας του Α/Κ Βέροιας, όπου θα εγκατασταθούν οι παρακάτω (4) τέσσερις πινακίδες του Κ.Ο.Κ, οι οποίες θα είναι καλυμμένες και θα αποκαλύπτονται μόνο κατά την διάρκεια της διέλευσης του συρμού. H πρώτη πινακίδα (Κ-39,Ρ-32 και Πρ-2 μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας τα 100Χ/Ω) θα τοποθετηθεί στο πέρας της λωρίδας επιτάχυνσης/εισόδου του Α/Κ Βέροιας στην Χ/Θ 252+750, η δεύτερη πινακίδα (Κ-39, Ρ-30 και Πρ-2 μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας τα 80 Χ/Ω) στην Χ/Θ 252+600, η τρίτη πινακίδα (Κ-39,Ρ-32και Πρ-2 μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας τα 60Χ/Ω) στην Χ/Θ 252+450 και η τέταρτη πινακίδα (Κ-39, Ρ-30και Πρ-2 απαγορεύεται η προσπέραση) στην Χ/Θ 252+300.

Τα οχήματα ασφαλείας που συνοδεύουν την φάλαγγα υπερμεγεθών οχημάτων μεταφοράς πρέπει να είναι εξοπλισμένα με τα κατάλληλα στοιχεία κατακόρυφης σήμανσης για την έγκαιρη προειδοποίηση και καθοδήγηση των χρηστών της οδού καθώς και για την ενημέρωση για την σταδιακή μείωση της ταχύτητάς των και προσαρμογή της στη μέση ταχύτητα κίνησης του συρμού, 35 – 40km/h (τμήμα Α/Κ Βέροιας έως Α/Κ Πολυμύλου).

Κατά την διέλευση του συρμού από την Εγνατία Οδό, θα υπάρχουν τα αναγκαία, σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη (τυπική διάταξη οχημάτων κατά την εφαρμογή βραδυπορίας σε αυτοκινητόδρομο), συνοδευτικά οχήματα της αναδόχου εταιρείας, έμπροσθεν του συρμού καθώς και συνοδευτικά οχήματα – οχήματα ασφαλείας όπισθεν του τελευταίου οχήματος του συρμού εξοπλισμένα με πινακίδα μεταβλητών μηνυμάτων. Επιπλέον, όχημα άμεσης επέμβασης της Αναδόχου συντήρησης και λειτουργίας της Εγνατίας Οδού επικουρικά θα κινείται σε απόσταση περί τα 500 μέτρα πίσω από το τελευταίο όχημα των βραδυπορούντων οχημάτων ως επιπρόσθετος παράγοντας ενημέρωσης των χρηστών της οδού.

Σε κάθε φορτηγό του συρμού θα υπάρχει τοποθετημένη στην οπίσθια πλευρά του, ειδική πρόσθετη συσκευή πορτοκαλί φωτός (φάρος που αναβοσβήνει), η οποία θα είναι ενεργοποιημένη από τον Α/Κ Κλειδίου έως τον Α/Κ Πολυμύλου.

Πέραν της εγκεκριμένης σήμανσης, οι χρήστες της οδού, στο τμήμα από Α/Κ Βέροιας έως Α/Κ Πολυμύλου, θα ενημερώνονται για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και από τις πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων (VMS) που υφίστανται στο τμήμα αυτό.

Η διέλευση των οχημάτων δεν θα πραγματοποιηθεί, σε περίπτωση που υφίστανται επικίνδυνες, για την ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων, καιρικές συνθήκες (βροχόπτωση, ομίχλη κλπ).

Η ««ΑΙΟΛΙΚΗ ΒΕΡΜΙΟΥ Α.Ε.» υποχρεούται, καθ’ όλη τη διάρκεια των εν λόγω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων:

1. Να συντηρεί και να επιτηρεί την εγκεκριμένη σήμανση για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων.

2. Να αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των κυκλοφοριακών μέτρων σε σχέση με το ευρύτερο δίκτυο κυκλοφορίας.

3. Στο τμήμα από Α/Κ Κλειδίου έως Α/Κ Βέροιας της Εγνατίας Οδού κατά τη διάρκεια κίνησης της φάλαγγας των οχημάτων σε κάθε περίπτωση θα υπάρχει συνεχώς διαθέσιμη για την κυκλοφορία των λοιπών οχημάτων μία (01) λωρίδα κυκλοφορίας και σε καμία περίπτωση δεν θα διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων επί του εν λόγω αυτοκινητόδρομου.

4. Η ανωτέρω σταθερή εγκεκριμένη σήμανση θα αποκαλύπτεται πριν την έναρξη της μεταφοράς και θα καλύπτεται μετά το πέρας της μεταφοράς από την «ΑΙΟΛΙΚΗ ΒΕΡΜΙΟΥ Α.Ε.», με μέριμνα, εποπτεία και επίβλεψη της Εγνατίας Οδού Α.Ε.

5. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να εξασφαλίζεται η ταχεία και ασφαλή διέλευση οχημάτων έκτακτης Ανάγκης.

6. Κατά τη διάρκεια των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, θα πρέπει να ληφθεί ιδιαίτερη μέριμνα, ώστε σε κάθε περίπτωση, να εξασφαλίζεται η ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων και προς το σκοπό αυτό επισημαίνεται ότι είναι σκόπιμη η συνεργασία της « ΑΙΟΛΙΚΗ ΒΕΡΜΙΟΥ Α.Ε.», με την Εγνατία Οδό Α.Ε. προκειμένου εκ των προτέρων να ληφθούν όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα σε περίπτωση που εκτιμηθεί ή παρατηρηθεί σημαντική επίπτωση στην ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί κατά το δυνατόν η παρεμπόδιση των χρηστών.

7. Η ανωτέρω μεταφορά θα διενεργηθεί με την απόλυτη και αποκλειστική ευθύνη του ιδιοκτήτη και του οδηγού του οχήματος τόσο για την ασφαλή κυκλοφορία του οχήματος και των επιβαινόντων αυτού όσο και για την ασφάλεια προς τρίτους.

8. Σε κάθε περίπτωση, η ««ΑΙΟΛΙΚΗ ΒΕΡΜΙΟΥ Α.Ε.» και η «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» οφείλουν να διασφαλίσουν την μη ύπαρξη παράγοντα που μπορεί να προκαλέσει ατύχημα και να διασαλεύσει την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας.

Οι παραβάτες της απόφασης αυτής, διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 4, 5, 52, 103, 104 και 105 του Ν.2696/1999 (Α-57) «Περί Κυρώσεως του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει με την δημοσίευσή της, σύμφωνα με το αρθ. 109 του Κ.Ο.Κ., την ανάρτησή της στο διαδίκτυο σύμφωνα με το Άρθρο 4 του Ν.3861/2010 και την τοποθέτηση της σχετικής σήμανσης και θα ισχύει έως την αποκατάσταση της οδού, τα δε οριζόμενα από αυτή μέτρα ισχύουν από την τοποθέτηση των σχετικών πινακίδων σήμανσης, εκτός εάν κατά το χρόνο ισχύος των παραπάνω μέτρων, η κυκλοφορία ρυθμίζεται με τροχονόμους.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ.

Ανδρέας ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ.

Αστυνομικός Διευθυντής.

3 Comments

  • Τι θα γίνει βρε παιδιά με αυτές τις ανεμογεννήτριες έχουν γεμίσει τα βουνά όλης της χώρας……

    • Ευτυχώς. Για να σταματήσουν να καίγονται!!!!!

    • Οπου βλεπεις χωματοδρομο στα βουνα εκει θα τοποθετηθουν. Και εχω μια απορια. Απο τις ανεμογενητριες μπορει καποιος να φορτισει το ηλεκτρικο οχημα του?

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *