Ασφαλιστική επιχείρηση με υποκατάστημα σε Αλεξάνδρεια και Βέροια επιθυμεί να εντάξει στο ανθρώπινο δυναμικό της, άτομο για την υποστήριξη και ανάπτυξη των εργασιών της.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΘΕΣΗΣ
- Γνώση και διαχείριση portals ασφαλιστικών εταιριών σε όλους τους κλάδους
- Εξυπηρέτηση πελατολογίου και συνεργατών
- Διαχείριση ασφαλιστικών εργασιών (έκδοση προσφορών, αιτήσεων, συμβολαίων, αποζημιώσεων)
- Τήρηση αρχείου
- Επικοινωνία με ασφαλιστικές εταιρίες
ΠΡΟΦΙΛ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ/ΟΥ
- Γνώση χειρισμού Η/Υ (MS-office)
- Πνεύμα ομαδικότητας
- Διάθεση και Ικανότητα επικοινωνίας με πελάτες και συνεργάτες
- Ανεπτυγμένη ικανότητα οργάνωσης
- Φιλοδοξία στις πωλήσεις
- Αφοσίωση
- Υπευθυνότητα
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες)
- Κατοχή καλής γνώσης αγγλικής γλώσσας, προϋπηρεσίας καθώς και κατοχή πιστοποίησης ΤΥΠΟΥ Α’ από τη ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ κρίνονται θετικά (χωρίς όμως να αποτελεί η ύπαρξη αυτών ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ)
ΠΑΡΟΧΕΣ
- Σταθερός μηνιαίος μισθός και ασφάλιση
- Συζητήσιμο ωράριο (ευέλικτο ή σταθερό)
- Πενθήμερη εργασία
- Bonus και παροχές ως ευκαιρία ανάπτυξης και εξέλιξης
- Πλήρης απασχόληση ή ημι-απασχόληση (κατόπιν συνεννόησης)
- Συνεχής επιμόρφωση
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.
Παρακαλούμε όπως αποστείλετε το βιογραφικό σας μαζί με μια φωτογραφία στο email: [email protected], αναφέροντας στο τίτλο το ονοματεπώνυμο σας.
Όλα τα βιογραφικά θα απαντηθούν με σειρά προτεραιότητας.
Σας ευχαριστούμε.
Αφήστε μια απάντηση