ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ posted by

1ο βραβείο σε πανελλήνιο διαγωνισμό για το 5ο Νηπιαγωγείο Αλεξάνδρειας και τη Μελίνα Τσομίδου

1ο βραβείο σε πανελλήνιο διαγωνισμό για το 5ο Νηπιαγωγείο Αλεξάνδρειας και τη Μελίνα Τσομίδου

Το 5ο Νηπιαγωγείο Αλεξάνδρειας, κατά το σχολικό έτος 2019-2020 συμμετείχε στον διαγωνισμό: «ΠΟΝΤΙΑΚΟΣ  ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: ΜΝΗΜΕΣ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ, ΠΑΡΕΛΘΟΝ , ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ»

Η Οργανωτική επιτροπή του Πανελλήνιου Διαγωνισμού για τον Πόντο, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του διαγωνισμού για το σχ. έτος 2019-2020.

Το 5ο Νηπιαγωγείο Αλεξάνδρειας διακρίθηκε και έλαβε το 1ο Βραβείο στην κατηγορία Project  με τίτλο: «Τα Καλαντόφωτα στον Πόντο» με  υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Τσομίδου Συμέλα και αριθμό συμμετεχόντων νηπίων:  9  

PROJECT   ΒΡΑΒΕΙΟ Τίτλος ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ
         1.   Πρωτοβάθμια εκπαίδευση (νηπιαγωγεία) 1ο Τα Καλαντόφωτα στον Πόντο 5ο Νηπιαγωγείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Τσομίδου Συμέλα 9

H Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του ΥΠΑΙΘ συνδιοργάνωσαν  με την υποστήριξη του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ποντίων Εκπαιδευτικών το εκπαιδευτικό πρόγραμμα / Διαγωνισμό:

«Ποντιακός Ελληνισμός: μνήμες και όνειρα, παρελθόν, παρόν και μέλλον». 

Ο διαγωνισμός απευθυνόταν  σε μαθητές όλων των τάξεων Νηπιαγωγείων, Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών και υλοποιήθηκε με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας και του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου.

(ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΕΛΕΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ UNESCO)

Βασική επιδίωξη του προγράμματος ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές όλων των βαθμίδων (από την Ελλάδα και την Ομογένεια) τον Ποντιακό Ελληνισμό και συγκεκριμένα την ιστορία του, τον πολιτισμό του και τη συμβολή του στην ανάπτυξη της Ελλάδας και στη διαμόρφωση της πολιτιστικής της ταυτότητας.

Τα κριτήρια αξιολόγησης των μαθητικών έργων αφορούσαν:

-στη συνάφεια των μαθητικών δημιουργιών με το θέμα του διαγωνισμού

-στην αρτιότητα των μαθητικών έργων

-στα μηνύματα των δημιουργών

-στην πρωτοτυπία

-στην τήρηση των ειδικών όρων της προκήρυξης του διαγωνισμού

-στη συμμετοχή των μαθητών

-στην ποιότητα του υποβληθέντος έργου: εικαστική (για τα εικαστικά έργα) ή φιλολογική (για τα λογοτεχνικά έργα) ή οπτικοακουστική (για τις ταινίες, τις μουσικές συνθέσεις και τις ψηφιακές δημιουργίες)

Ως προς τον διαγωνισμό (2019-2020), παραθέτουμε και ορισμένα αριθμητικά στοιχεία:

  • 151 σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής
  • Από Ελλάδα, Κύπρο και Ομογένεια (Γερμανία, Αλβανία, Αυστραλία, Μεγάλη Βρετανία)
  • 9.000  περίπου μαθητές
  • 360 εκπαιδευτικοί
  • 1140 μαθητικές δημιουργίες

2 Comments

  • Συγχαρητήρια στα παιδιά και στην κυρία Μελίνα Τσομίδου για την πολύ καλή δουλειά που κάνει.

  • Παντα τετοια παντα πρωτοι παντα στις κορφες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *